Read my... nails!!!

Ovaj fun fun fun dizajn je tako jednostavan da ga možete furati svaki tjedan. Ili mjesec :) Možete se poigrati na više različitih načina, odabirom različitih boja podloge, fontovima, veličinom slova... mogućnosti su nebrojene.

Photobucket

Pa da počnemo. Trebate: lak (bijeli ili druge boje), novine, medicinski alkohol, proziran lak
Prvi korak je odabir pozadinskog laka. Ja sam odabrala potpuno bijeli kako bi se stvorila iluzija novinskog papira, ali i da bi se slova što bolje vidjela. Kod pozadinskog laka je bitno jedino da bude dovoljno svijetao, kako bi se slova vidjela.
Maybelline, French White 51, DM

Photobucket

Nanijela sam 2 sloja ovog laka kako bih dobila neprozirnu bijelu boju. Nakon što se lak dobro osušio vrijeme je za „novinarenje“. U čašicu od rakije ;) usula sam tek toliko medicinskog alkohola koliko je potrebno da mi cijeli nokat bude prekriven kad ga uronim.

Photobucket

Zatim sam isprintala stranicu A4 formata s nasumično odabranim tekstom. Možete koristiti i novine, ali ja nisam imala previše sreće s njima. Tinta se lakše prenosi kad je tekst isprintan. A tako se možete poigrati s veličinom slova, fontom, itd. Zabavite se i personalizirajte svoje nokte :)

Photobucket

Sljedeći korak je papir izrezati na manje komadiće kako bi lakše baratali njima:

Photobucket

Držite nokat u alkoholu 5 sekundi, te nakon što ga izvadite prislonite na njega prije pripremljen papir:

Photobucket

Čvrsto držite papir na noktu 15ak sekundi, pobrinite se da se papir cijeli natopi alkoholom (možete uzeti i štapić za uši, uroniti ga u alkohol i tapkati po papiru, ako mislite da se nije dovoljno namočio), te ga lagano „ogulite“. I trebali biste imati novinski print na noktu ;) Nije li super osjećaj svaki put kad se tinta uspješno prenese?

Photobucket

Pričekajte da se tinta osuši, i OBAVEZNO stavite sloj ili dva prozirnog laka, brzosušećeg, kako bi vam dizajn potrajao što dulje i kvalitetnije.

Have fun little nail monsters!!!

26.09.2011. u 14:02 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (6)

Blog za Pretty Little Monsters

možete me direktno kontaktirati na prettylittlemonsters.blog@gmail.com

Linkovi

http://stvorime.blogspot.com/

Free Counter | Diseño Web

Free Web ClockDiseño Web