Water Marble nails

Hia,

ako želite saznati kako napraviti water marble design na noktima, a i usto ako želite na ovom blogu NAPOKON vidjeti nekoliko fotki visooooke kvalitete (hvala Maja!!!), stay tuned i skrolajte i to :D

Daklem, nakon što sam naletjela a-gdje-negoli-na-Youtubeu na ovaj način lakiranja noktiju, ostala sam paf! i poželjela to i sama ponoviti doma. Van ekrana. I biti kulerica. I sve. I bila sam na par dana totalno kul!!! :p

Evo kako izgleda jedan water marble u mojoj izvedbi:

Photobucket

Prvo se odlučite za boje koje želite kombinirati. Ne uspijeva sa svim lakovima, a ponekad ni sa svim bojama jednog brenda laka za notke. Lakovi koji se brzo suše također su big nono.

Popis namirnica:
čaša destilirane vode sobne temperature
lakovi (2 pa na dalje, ovisno koliko boja želite kombinirati)
čačkalica
selotejp

Prvi korak je namazati nokte baznom bojom i pričekati da se dobro osuše. Drugi korak: oblijepiti prste selotjepom. Možete i preskočiti taj korak, ali onda vas čeka veliki nered za čistiti. A to nitko ne želi :)

Ja sam koristila kao bazni lak Essence, br. 27 (No More Drama), i oblijepila sam okonoktno područje selotejpom:

Photobucket

Sljedeći korak je kapanje kapljica laka u vodu. Neću objašnjavati detaljnije jer ću na kraju posta staviti link na Youtube klipić gdje je sve super objašnjeno, a i lakše ćete skužiti postupak.

Tu sam koristila već spomenuti Essence br. 27, te Essence 85 (Galactic Black):

Photobucket

Sada želite uzeti čačkalicu i prošarati apstrakni dizajn po površini vode, odnosno laka:

Photobucket

Postavite nokte iznad dizajna koji vam se najviše sviđa i uronite! It's that easy! Ja sam uranjala po tri prsta (kažiprst, prosti prst i prstenjak), te individualno mali i palac. Jest da ima puno više posla s ovakvim dizajnima, ali na kraju se isplati i možete cijeli dan buljiti sami sebi u nokte i diviti se svojoj umješnosti ;=)

Photobucket

Bila sam s frendicama na Sajmu vjenčanja i Maja je fotosešnla moje nokte sa svojim super fotićem :D

Photobucket

Hence vjenčanice u pozadini :)

I za kraj, evo kako to radi jedna profesionalka, koja stvara vlastite dizajne. Ja sam još uvijek na apstrakciji :D





I za kraj, frendica mi je pokrenula blog koji će biti njezin kreativan kutak, pa ga malo pogledajte ako imate vremena:

stvorime.blogspot.com - bit će kreativnih stvarčica

I za kraj kraj kiss kiss, probajte water marble i imajte fun!

26.02.2012. u 14:44 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (6)

Blog za Pretty Little Monsters

možete me direktno kontaktirati na prettylittlemonsters.blog@gmail.com

Linkovi

http://stvorime.blogspot.com/

Free Counter | Diseño Web

Free Web ClockDiseño Web